ІОЦ надає доступ до корпоративної поштової системи НАУ в домені nau.edu.ua. Отримати корпоративну пошту можуть: викладачі та співробітники університету.
Для створення поштової скриньки необхідно заповнити електронну заявку на сайті. Отримати логін та пароль можливо тільки особисто в ауд. 1.332. (тел. 406-73-73)
Адреса поштової системи НАУ: mail.nau.edu.ua
Коротка інструкція з користування ситсемою електронної пошти і колективної роботи Zimbra
Чи отримували ви коли-небудь електронне повідомлення нібито з банку чи іншого популярного онлайн-сервісу, який вимагав «підтвердити» дані облікового запису, номер кредитної картки чи іншу конфіденційну інформацію? Якщо так, ви вже знаєте, як виглядає фішинг-атака. Ціль фішингу — отримання цінних даних, які можуть бути продані або використані для зловмисних цілей, таких як вимагання, викрадення грошей або особистих даних.
Яку мету переслідує фішинг?
Фішинг існує впродовж багатьох років, за цей час кіберзлочинці розробили широкий спектр методів інфікування жертв.
Найчастіше зловмисники, які займаються фішингом видають себе за банки чи інші фінансові установи, щоб змусити жертву заповнити фальшиву форму та отримати дані облікових записів.
У минулому для виманювання даних користувачів кіберзлочинці часто використовували неправильно написані або оманливі доменні імена. Сьогодні зловмисники використовують більш складні методи, завдяки чому фальшиві сторінки дуже схожі на свої легітимні аналоги.
Як розпізнати фішинг?
Електронне повідомлення може містити офіційні логотипи або інші ознаки авторитетної організації. Нижче наведено кілька підказок, які допоможуть виявити фішингове повідомлення.
Як захиститися від фішингу?
Щоб уникнути подібних атак, звертайте увагу на описані вище ознаки, за допомогою яких можна виявити фішингові повідомлення.